22/01/2017

Patricia Puerta con asociacion empresarios Grau.jpg

Patricia Puerta realitza un balanç molt positiu de la presència de la ciutat en FITUR on ha promocionat platges, esdeveniments esportius, gastronomia i festes amb gran èxit.

La regidora de Turisme de l'Ajuntament de Castelló, Patricia Puerta, ha aprofitat la seua estada en FITUR 2017 -que avui diumenge tanca les seues portes- per a reunir-se amb el president de l'Associació d'Empresaris i Entitats Esportives Platges de Castelló, Alexis de Pablo, amb la finalitat de cercar noves fórmules de col·laboració entre ambdues entitats.

Els empresaris, que tenen com a objectiu posar en valor aquesta zona i dinamitzar la seua activitat durant tot l'any, al marge de la temporada alta vacacional, han traslladat a Puerta un projecte per a atraure turistes de països de l'Est d'Europa, països escandinaus i de França i Alemanya. La regidora ha mostrat la seua disposició a col·laborar en aquesta iniciativa, que se centrarà a fer difusió de l'oferta turística de la nostra ciutat en origen a través de la venda de paquets tancats.

La regidora ha explicat que "per al Govern Local és fonamental posar en valor les nostres platges i tots els serveis que hi ha en el seu entorn, doncs són un pol d'atracció turística fonamental que fins ara no s'havia promocionat suficientment". En aquest sentit, ha traslladat als empresaris del Grau la iniciativa de l'ajuntament d'ampliar la temporada de platges des del 13 d'abril fins al 30 de setembre, amb tots els serveis operatius i una ambiciosa programació de dinamització; «així mateix, des del Patronat s'està apostant per fomentar infraestructures com l'aparcament d'autocaravanes o el aeroclub per a atraure nous perfils de turistes al nostre litoral».

Balanç de Fitur.

D'altra banda, la màxima responsable de Turisme de l'Ajuntament de Castelló ha realitzat un balanç molt positiu de la presència del Patronat Municipal en aquesta edició de 2017. A més de presentar, amb gran èxit, l'oferta de platges, esdeveniments esportius, gastronomia i les festes de la Magdalena, la fira ha servit per a realitzar nombrosos contactes i mantenir reunions de treball amb empresaris, touroperadors, associacions turístiques i altres institucions públiques, "estem convençuts que tot aquest treball donarà els seus fruits en els pròxims mesos i aconseguirem engegar noves iniciatives que ajuden a ampliar la temporada turística, que és el nostre principal objectiu" tal com ha explicat Puerta.

L'edil ha volgut destacar de forma especial el gran èxit que va tenir dissabte passat la presentació oficial de les Festes de la Magdalena, amb la recreació de la Desfilada de Gaiates, un acte que va atraure l'atenció de les milers de persones que omplien els pavellons de Fitur en el dia en la fira obri les seues portes al públic. "L'experiència d'aquests dos anys ens ha demostrat que no hi ha millor aparador que aquesta fira per a promocionar unes festes declarades d'interès turístic internacional" ha conclòs la regidora.